Sincron HR Software oferă gratuit licențele pentru Sincron Essentials WFH, pachetul software HR în cloud pentru munca de acasă

Pachetul conține un mix de funcționalități pentru HR disponibile în cloud, care pot fi utile oricărei companii. Scopul lui este să răspundă rapid nevoilor de bază din aria de HR, în cazul lucrului de acasă, conectând HR-ul, angajații și managerii.
“Am remarcat că, deși există suficiente companii norocoase ai căror angajați pot lucra și de acasă, puțini sunt cei care erau 100% pregătiți să facă acest pas. Pregătirea pentru munca la distanță există în special la nivel operațional, în timp ce serviciile de suport, cum ar fi departamentul de resurse umane, critic pentru continuitatea business-ului, nu au instrumentele necesare. Ne dorim să ajutăm companiile să umple acest vid de sisteme și să-și continue activitatea în mod cât mai puțin disruptiv.“ a declarat Mihai Stanca, General Manager HR Sincron.
Sincron Essentials WFH utilizează câteva funcționalități uzuale ale platformei Sincron HR Software, la care se adaugă elemente noi, specifice lucrului de acasă. Mixul acoperă rapid nevoile de bază pentru lucrul de acasă, poate fi utilizat de diverse companii și necesită eforturi minime de inițializare a sistemului din partea noilor clienți. Pentru aceștia, pachetul Sincron Essentials WFH va fi activat în 24h de la primirea confirmării echipei HR Sincron. Clienții curenți beneficiază și ei gratuit de acces la toate funcționalitățile incluse în noul pachet.
Pachetul include elemente ca: organigrama, baza de date angajati, cereri de concediu și de lucru de acasă în format electronic​, dashboard disponibilitate și locație de lucru pentru angajat și echipă, publicare de materiale de interes pentru angajați (articole, știri, anunțuri, proceduri), dosar electronic în care angajatul își gestionează singur, prin self-service, documente și cereri. Un element esențial este faptul că interacțiunea HR-angajat-manager se poate realiza de la distanță, fiind accesibilă tuturor celor din companie.
În general, un software HR în cloud înseamnă automat mai puține hârtii și eficiență sporită. Informațiile și documentele există în format digital, accesul la ele se poate face de oriunde printr-o conexiune la internet, iar actualizarea aplicației se realizează automat și regulat. Soluția online este astfel o opțiune cu adevărat viabilă de a oferi angajaților, pe termen lung, varianta de lucru la distanță pe care mulți dintre ei și-o doresc, măcar parțial.
Sincron Essentials WFH face parte din platforma completă Sincron HR Software, aplicație de HR tip SaaS pentru Human Capital Management (HCM), disponibilă în cloud și on-premise. În piață de peste 13 ani, soluția a fost primul software de recrutare din România, devenind în prezent un software HR care integrează recrutare, onboarding, managementul performanței, administrare de personal, pontaj, salarizare, self-service, comunicare internă, training și HR Analytics. Din 2017 soluția se vinde și pe piața nord-americană, în Canada și SUA. 

Comunicate recente

Cucuvele

Cucuvelele fac parte din familia Strigidae, care cuprinde circa 130 de specii de păsări răspândite aproape...

Omul gospodar îşi face vara sanie şi iarna car

Lenjeria de pat pentru iarnă este asemănătoare cu hainele de iarnă. Ținând cont de faptul că trăim într-o zonă în care climatul se...

Cum să amenajezi camera copilului în câțiva pași simpli

Unul dintre cele mai importante aspecte în amenajare: ambientul Da, după cum bine știm, camera copilului iese...

Ce NU luăm în calcul atunci când cumpărăm covoarele pentru acasă?

Există multe aspecte care ne influențează confortul de acasă, printre care un loc deosebit de relevant îl...

JYSK inaugurează un nou magazin în Fălticeni și ajunge la 89 de magazine în România

JYSK, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, continuă expansiunea în România și inaugurează un...

Alte comunicate din categorie

Leave A Reply

Please enter your comment!
Please enter your name here